Thursday, July 4

3

Waktu itu,
cuma kita berdua yang masih di situ.
Kita biar tangisan langit basahi kita.
Menari kita menari dalam rintik hujan.
Waktu itu juga,
mula kita imbas sengsara bahagia.
Kita ketawa.

Sayang, pejam mata rapat-rapat.
Genggam tangan aku erat-erat.

Kita bahagia bukan, sayang?

18 comments:

  1. Seronok tengok semua orang bahagia :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg pun, tapi kalau bukan diri sendiri seronok kdg-kdg jd cemburu

      Delete
  2. haram weh pegang tangan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah kan, aduh mcm mana ni :(

      Delete
    2. pungkoq! bapak seksi lu punya gambar profile la ni
      hahaha ahhh ahhh

      Delete
    3. Kau jgn nak melayan nafsu tgk gambar aku! Puasa ni!

      Delete
  3. syok kan menari dalam hujan..hee...:)

    hye awak..^^,

    ReplyDelete
  4. dan itu merupakan hari terakhir kita berdansa.dan selepas itu aku kau tinggalkan sepi menangis bersama hujan yang tiba.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan macam tu :(

      Delete
    2. bukan seorang sahaja yang mampu menari di dalam hujan ;)

      Delete
  5. post yg pendek tapi mampu membuai jiwa. haha..

    ReplyDelete
  6. tak bahagia, kau menari tak seksi. Tak syok.

    kahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha kau belum tengok aku versi sexy, hehe

      Delete
  7. Replies
    1. Semoga Tuhan dengar kau Fel

      Delete