Friday, April 18

Kadang aku rindu waktu dulu-dulu aku. Waktu aku selalu berani berahi dengan perkataan. Waktu aku sentiasa tulis.

Tulis ku laju, laju tinggalkan semua kefahaman. Laju hilangkan semua tanggapan. Setiap yang dulu semua melalui perasaan. Laju aku maki tunjuk marah yang dungu.

Bukan sekarang berubah, cuma aku selalu fikir apa impaknya? Apa tujuannya? Mana hala perginya? Adakah semua ini cuma kelak akan aku bilang cara aku buang perasaan? Atau aku bilang hobi zaman silam? Atau sebenarnya aku cuba ikut trend?

4 comments:

  1. barangkali pemikiran yang semakin matang :)

    ReplyDelete
  2. ah aku sedang belajar untuk menulis kepada diri sendiri...

    ReplyDelete
  3. aku rasa itulah fasa yg dipanggil matang.banyak berfikir dulu sebelum tulis sesuatu.haha

    tp aku pun rindukan..

    ReplyDelete